4061091406 |
Mindfulness |
2020-2021 |
Taller. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
12/5/2021 - 19/5/2021 (5 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental VI
|
| |
|
Tindran preferència en la inscripció els docents de centres de la zona del SE VOC VI. |
| |
Inscripció |
08/01/2021 - 19/01/2021 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Taller/cloenda de l'itinerari formatiu Aprendre emociona però...com?
|
| |
Objectius |
- Conèixer el mindfulness.
- Incorporar eines que permetin gestionar millor les emocions i fer front a situacions d’estrès. - Adquirir tècniques que permetin aplicar mindfulness a la vida personal i professional.
|
| |
Continguts |
∙ Introducció a mindfulness
∙ Atenció. Entendre, dirigir i entrenar la capacitat de l’atenció
∙ Pràctica d’exploració del Cos.
∙ Percepció, judicis, identificar patrons, com funciona la nostra ment: fantasia, preocupació, rumiació.
∙ Relació pensament-sensació-emoció-acció
∙ Pilot automàtic- Estar presents aquí i ara.
∙ Emocions i regulació emocional . Reconèixer i acceptar.
∙ Reacció- Resposta. Crear espai.
∙ Com relacionar-nos amb els pensaments i les emocions difícils.. ∙ Identificar i reconèixer l’estrès. Estratègies
∙ Integrar mindfulness al dia a dia
Pràctiques:
Exploració del Cos.
Atenció al moviment
Atenció al menjar
Atenció a la respiració
Atenció Oberta ( sensacions, sons, pensaments)
Pràctiques informals
|
| |
Observacions |
Pack Aprendre emociona... però com?
|
| |
Formador/a |
Eli Dalmau
|
| |
Avaluació |
Assistència, aprofitament i transferència.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència, aprofitament i transferència i emplenament de l'enquesta de valoració.
|
| |
Persones destinatàries |
Tindran preferència en la inscripció els docents de centres de la zona del SE VOC VI.
|
| |
E-mail |
a8930039@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
12/05/2021 |
1700 |
1900 |
Sessió 2 |
dimecres |
19/05/2021 |
1700 |
1900 |
|
| |